daisy

aylar aylar günler günler sonra efendim yine düştük buralara.
zaman geçiyor güzel şeyler elbet oluyor.
mayıs geldi ya sonunda açılıyoruz bizlerde yavaştan papatyalar gibi.
kış bitti buhranda bitti
ah mayıs ,canım mayıs geldiyse eğer raftaki kelimeleri, hikayeleri ortaya çıkarma zamanı gelmiş demektir.
pek güneş pek huzur şu günler
yakalayalım kaçmadan nolur.
mühim çünkü baharı baharmış gibi yaşamak
çünkü bi güneş açsa gülebileceğiz derim ben hep.
canımızı sıkan şeyleri siyah bi poşete doldurup çöpe atalım hemen şimdi hadi.
ardından da tek kişilik alanda kocaman kocaman hayaller kuralım yarınlara efendim.
noolmuş yani yağmur yağmışsa
noolmuş yani olan olmuşsa
giden gitmiş, kıran dökmüş ,buldum derken kaybetmişsen

bi güneş açar başka bi sabaha uyanırsın elbet sonuçta.
aklımızın uçurumları diyorum denize baksın bi kerede güzellikleri görelim diye
noolmuş yani nesi fazla.
her şey tamam
her şey mümkün.
diyorum ki, içimizde kuşlar şarkı şöylüyor adeta.
oh ne ala
ne ala.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder