jitterbug perfume

denizden büyük başka ne olabilir diye sorun şöyle bi kendinize gülümseyin hafifçe bi. yollara düşüp yollardan gelmenin o tatlı yorgunluğunu sevin.
istanbulu sevmeyen ben bile denizini sevdiğimi inkar etmedim hiçbir zaman.hele ki deniz dibinde bi sıcacık çaya şu kış günü asla hayır demedim.

hep derim hissettiğim şeyin sözlük karşılığı olması gerekmiyor ve adım attığım yerinde bi şehir olması gerekmiyor diye.
sırt çantanızı alıp gidin arada bir.kaybettiğin bi şeyi bulmuş sevincini değilde, kaybettiğin bi şey olmadığı sevincini yaşayın.

hayatınızda yeteri kadar olmayanları bir elinizde itiverin oturtturuverin  bi çocuğa ceza verir gibi kin gütmeden.
ve arda kalan güzel anların dostlarla bütünleştiğini soru sorarak değilde dinleyerek izleyerek öğrenin.bi hayli daha neş 'e içinde sevginin  hemencecik yanıbaşında olduğunu hep ama hep varsayın.

üzerimizdeki yaz yorgunluğu da kış yorgunluğu da bi kahveyle geçicek şey yani kısacası.
kahve kokusu deniz kokusu sabah kokusu değişilmeyecek şeylerdir her halükarda.
havalar soğuk da olsa vapurlarda seyre dalıp aldığımız nefese bi kere bi kere daha anlam katalım.
okuyalım efendim bi de başka diyarlara gitmek mümkün değilse 
gitmenin icab edeceği anları yakalayalım.
son olarak tom amcaya bi kulak verelim.

'' haritasız ve rehbersiz yolculuk yapan gezginler için her beklenmedik plan değişimi bir sevinç dalgası getirir.Bu sevinç paraya satın alınabilecek bi orospu olmadığı gibi, kur yapılarak elde edilecek bir komşu kızına da benzemez.. ''
  
eklemeden geçmiyim :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder