stfu?

çemberin neresindesin diye tam beş dakika aralıklarla durup sormak gerek kendine.
insanın bunu yapması için, yaşanmışlığın üzerinden asır akması gerekmiyor çünkü.

varmışsın yokmuşsun bir canım bugün.
bu bir öfke yazısı bile olsa noktalama işaretlerini yine yok sayıyorum.
ve benim her yok saydığım olaylar kendi kendini büyütüp üzerime fırlatılıyor şu zamanlarda.
sessizliğin evrenselliği, değeri üzerine cümle kurarken ben, bazı akılların bunu anlayamayacağını yine göz ardı etmişim anlayacağın.

kendisinden nefret etmek istemez kimse ne de olsa bu civarlarda ve bu yüzden herkesin ağzına dolanan bi kaç nota olur mutlaka..

yıllar önceyle başlayan cümleleri sevmediğim gibi, yollar önce olan şeyleri de sevmiyorum artık bundan böyle.
kimileri başkalarının şarkılarını çalmaya başladı ,ya da bildiğim dediği şeyleri mırıldanmaktan vazgeçti.

ben canım, şuan çalan şarkıma ihanet etmeyecek kadar çok dinliyorum. ezberlemek yerine öğrenip hissediyorum.
ve seksenime geldiğimde bile dilime dolanacağından eminim.

kimsenin kimseyi kirletmek istemediği bi havayı solumak durup bakınca değil, durup düşününce oluyor buralarda çünkü.
bugün için üzgünüm, .
giden bi kısım zaman dilimi adına
doldurmak  içinde zamanımı  müzik  dinleyerek geçiriyorum  , hepsi bu.
hadi şimdi bi sigara daha.

2 yorum:

  1. bu sesler kimilerini mahvetti
    kimilerini sigara
    sesliğe boğulmak çember dışının merkeziyken
    içinde çoluk çocuk top oynamış belediyenin açtığı çukura düşmüş pehh
    her şey doğru yerinde
    bak bu da benim şarkım
    her şey doğru yerinde
    sana söylediğim söyleyeceğim anonim manonim sabah sabah.

    YanıtlaSil
  2. yerinde olmayan birisi buraya düşmüş nedendir?sabah sabah anonim nedendir?varbiağrıbelli.

    YanıtlaSil