sunny.

iyi geceler canım,
taşın altında kalan bazı şeylere değinmek istedim sadece.ya görmezden geldiğin ya itiraf edemeddiğin ya da her neyse. söylemek istemezsen söylemezsin işte.bi şekilde orada kalır o.
ben yakalamayı sevenlerdenim sadece.
böyle anlara ramak kala tanıştığın bi heyecan durumu vardır. bilirsiniz.
tek kelimenin bile ağzından çıkamadığı anlar.
konuşurken harflerin birbirine girdiği anlar.
güzeldir. önemlidir. mesele ne taş ne altındakidir oysa.
sensindir bilemezsin.

aşina olunmayan duygu durumları karşısında hepimiz biraz aptallaşır. çok net.
zirvede yaşanan bir takım döngü vardır.
kontrol kayıpları yaratır.
hissettiğin şeyin iyi olması seni iyi bile kılmayabilir.garipleşirsin.
iki çayın bile manası daha bi artar.
gün olur an gelir anlarsın.
güzeldir bunlar. tatlı şeylerdir. senin için değil  kendim için söylüyorum bunu noolmuş yani.
uyandığında seni düşünürken uyuyakaldım diyeceğin biri olmalı hayatında.
üşüdüm dediğinde sarılmalı.

yani canım,bitmeyeceğini sandığın her şeyin bittiğini ve başlamayacağını sandığın  her şeyin  başlayabildiğini hatırla diyeydi bu.
iyi hissetmen senin için olmasa da birileri için önemlidir her halükarda ^^

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder