vs

deneme bir ki canım.
ne de olsa bununla geçiyor vakit. herkes cümlelerini tamamlamanın telaşıyla yaklaşıyor birbirine.
sarılıyor dokunuyor öpüyor .
asıl çelişki ikilemde kalan birinin yeni bi yol çizmesinde değil birinden birini seçmesinden kaynaklanıyor bu anlarda. ve çelişki denilen şey belkide yok .

bugün iyiyim canım. kimsenin kimseyi ilgilendirmediği bi havayı soluyorum.
tanımadığım insanlara meraba demekle hayatlarına dahil oluyorum.
günlerin gün olmaktan çıktığı şu zamanlarda en çokta havanın güzel olması iyi sahi diyip neşeme neşe katıyorum.
bakmak ve görmek arasındaki milyonlarca farktan birini bulmaya çalışıyorum.
ve anlatılanların dinlediğim şarkılarla eşdeğer olması için fazladan dinliyorum bazen.
eşdeğer olmuyor ve bende başka bi şarkı dinliyorum.
birilerine bi cümleyi söylemektense hissettirmenin samimiyeti üzerine kilometrelerce yürüyüp susmak istiyorum.
pencere aralığından gördüğüm güneş gerçek neyseki, gerçeklik üzerine kurulan cümlelerin hepsine inat diyor ve kahvemi yudumluyorum.

öylesine söylediğim her şeyin öylesine olması olasılığı kadar yani bu.
büyük cümleler kurup büyük anlamlar yüklemenin sırası değil bu sabah anlayacağın.
unutmadan' sana da günaydın .





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder