umrunda olmalı mı.

kimisinin kocaman bi bal kavanozu olur içine bi şeyler koyup rafa kaldırdığı.
benimde bi cam fanusum olsun istedim
isteyince oldu. halbuki istediğimiz her şeyin olmayacağı korkusuyla yaşıyorduk.ve bununla nefes alıp veriyorduk sürekli.

içine bi kaç cümleyle bi kaç anı attım önce.
bakıp bakıp gülüyordum,keyfim yerindeydi. birinin içine bi şey eklemesini beklemiyordum.sadece yerlerini değiştiriyordum anıların. sonra yine bakıp bakıp gülüyordum.ne fazlaydı ne eksik çünkü.onu o yapan oydu.beni ben yapan nasıl bensem.
gülmeyi severdik ve herkes hep gülsün isterdik.bu yüzden birinin gelmesine izin vermedim.
biri gelirse büyü bozulurdu çünkü.
biri dokunursa o cam fanusa,
ya alırdı içindekileri ya da 'boşversene' derdi.

ben böyle iyiyim canım.
küçük laflara büyük manalar yükleyerek sevdim yürümeyi çünkü.
sen sevmediysen sevmedin .
basit olmak işte tamda böyle bi şey.
anlamak istersen .






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder